Dopet!

Nu är det inte långt kvar till Ronjas dop.
Det är redan i morgon!!
Och jag har haft sååååå mycket att göra till det.
Så det är lite därför jag inte har bloggat..

Såhär ser mitt kylskåp ut efter dagens dekoration av muffins och tårta.
Tårtan syns dock inte och jag orkar inte gå och fotta den nu.
Så den får ni se en annan dag :)



 



Jag tycker att dom blev jätte fina :)
Ångrar inte alls att jag bestämde mig för att göra muffinsarna och tårtan själv istället för att köpa :)

I morgon ska vi ta ett kort på hela familjen så ska ni få se hur vi ser ut i morgon :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

De ser ruggigt gott ut.

Ser framemot att få höra om "Ronjas" dag sen

2012-06-15 @ 21:56:33
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0