Länge sen!

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade.
Har inte haft någon insperation alls..
Men nu tänkte jag att det skule vara kul att börja blogga om vår kost.
Vi har nämligen börjat äta LCHF nu.
Lagon till semestern haha..
Men ni som är intreserade av respet till LCHF kolla hit :)
 
Igår åt vi fläskfilegryta med salad.
 
500 g fläskfilé
3 dl vispgrädde
2 msk turkisk yoghurt
3 champinjoner
1 gul lök
1 msk soja
Valfria kryddor
 
stek köttet först i stekpannan så att det är genomstekt.
Låt "grytan" koka ett tag så att köttet blir riktigt mört.
Skar upp en fräsh sallad till.
 
Supergott!
Synd nog så tänkte jag inte på att ta kort.
Men de andra  maträtterna jag lägger upp ska jag försöka ta kort på ;)
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Skoj att se vad ni äter, då ni kör igång om ca fyra veckor (ja direkt efter vår semester)

2012-07-18 @ 08:06:24
URL: http://www.annieslivochtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0