Måndag morgon!

Idag väcktes jag utav att det ringde på dörren!!
Jag vaknade i panik och Igor skällde för fulla muggar..
Vem kan de vara??
Juste, Felanmälan skulle ju komma hit klockan 8...
Va bara att "kasta" sig upp ur sängen! 
(som vanligtvis tar flera min för att lillan ska lägga sig rätt och så)
På med morgonrocken och öppna!!

Skönt att allt blir fixat men typ sådär ett halvår försent!!
Fick veta nu att man ska mejla in felanmälan och inte ringa in dom..
Men nu är handuksvärmarna varma, duchen fått en ny blandare, toasittsen hel,
listerna fastklistrade hum va de någon mer?
Ja juste, nytt badrumsskåp beställt!

Nu blir ju den som flyttar in här efter oss glad alla fall!
Igårkväll började jag och Jesper att packa ner lite.
Alla böckerna i bokhyllan, dvd skivorna och en "kök låda" med massa olika saker från köket i.
Så nu är vi redo för en bildrunda till Jespers mormors garage. =)
Men vi glömde att ta upp dom resterade flyttkartongerna från bilden så idag blir det ingt packa av tror jag.
Om jag inte kommer öå något annat smart att packa i ;)
Har tillexempel hur många blå Ikea påsar som helst, dom borde ju vara bra till något! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0