:'(

Nu har jag bestämt mig, jag ska ta bort Lazella, det är tunkt att fatta det beslutet, men hon mår inte bra längre. Och hon är gammal, hon är 20 nu och fyller 21 i vår...
Hon har börjat att bli jätte konstig, hon måste ha ont i både rygg och ben nu, förut så kunde hon sparka lite när man red fast mer glädi9eskutt, hur är hon en riktig rodeo häst, hon vill ha av mig, slickar öronen bakot och bockar, kickar och allt man kan göra. Fast det konstiga är att det bara är i höger galopp...
Men jag kommer inte att klara att vara utan häst så nu börjar jag kolla på andra hästar som jag kan komma längre med, hästar som jag kan tävla med och känna att jag lyckats!

Men ni ska veta att det här beslutet är väldigt jobbigt för mig. Men jag tror/vet att det här kommer att bli bättre både för mig och för Lazella! 

 

/Sofia

Kommentarer
Postat av: alexzandra hietala

guuuuuuud vad söt!! skit söt alltså!!

2010-11-21 @ 12:25:06
Postat av: Sofia

aa men inte länge i liv :(

2010-11-21 @ 12:47:20
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har du tagit bort henne? Vad hände med henne? Min förra pärla :( jag va och hälsa på på nolinge för några veckor sen har en jätte fin bild på henne och sessan ! Mvh Sandra

2010-11-21 @ 13:15:15
Postat av: Sofia

Jag har inte gjort det än men jag ska :( Jätte jobbigt men hon mår inte bra, hon har gjort sitt nu :( Förut va hon busig och stutsig, men nu vill hon inget annat än att få av mig, hon haltar lite var och varannan dag, varm i fötterna lite var och varannan dag, mpste ha ont i ryggen också :( Så det bästa för henne är att ta bort henne innan hon blir värre! :( Du får gärna komma och träffa henne innan!

Kram

2010-11-21 @ 13:25:42
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0