Äntligen!

Äntligen har jag gjort klart mitt CV och mitt personliga brev, mamma hjälpte mig lite för att snygga upp det ;)

Så nu har jag sökt 3 stycken jobb som barnskötare, det ska bli så kul att gå ut skolan och komma ut i arbetslivet!
Längtar verkligen =)

Jag han också med att åka in till stan och hälsa på Jessica på hennes praktik plats =)
Hon praktiserar på ett caffé på centralen. Köpte mig en kaffelatte och satt och pratade med Robin (Jessicas pojkvän) medans Jessica stressade runt som en galning :O

Sen va det raka vägen hem och få lite mat i magen! Jeppe väntade med maten till mig ;)

Och nu sitter jag här och har mega tråkigt... vill hitta på något med Jeppe men han orkar inte och han ska jobba i morgon. Så får se om jag hittar på något själv snart!!! Kanske ringer någon och drar ut eller något får se hur det blir.

Ne nu ska jag se till att ha lite roligt vi hörs pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0