Tidig måndag morgon!

Nu blir det till att stiga upp tigigt ochbörja arbeta! Idag är en mycket trött dag för mig...
Vet inte hur? Jag brukar vara pigg annars hur tidigt jag än går upp så länge jag bara kommit upp haha ;)

Idag ska jag förtsätta att renovera huset =) Jag och Emma ska köra järnet den här veckan så vi snart får det klart! Det är nämligen så att jag och Jesper vill flytta in där xD. Och vi ligger högst upp på listan så jag hoppas verkligen att vi får det!

Får se om vi hörs i kväll, ska sova hos Emma idag för att hinna med så mycket som möjligt!
men vi hörs ha det så bra pusspuss/ Sofia

Ps. Kom på att ni aldrig fått sätt hur detta lilla söta hus ser ut ;) jag lovar att ta en bild idag och lägger ut den i morgon =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0