Hemma..

Det är så synd att det är så lite barn på förskolan nu. Va bara fyra stycken idag också :( Så jag fick gå hem vid lunch, jätte tråkigt! Får hoppas på fler i morgon så jag får stanna längra =)

Idag ska jag åka med johanna ut till stallet, Hon som tippsade mig om det nya stallet!
Vi ska se hur våra hästar går ihop! Dom som jobbar i stallet säger att Johannas häst Sessan atakerar min.. Och de är ju inte så kul! Men vi vill se det med ogna ögon och se om det kanske går ändå..
Vill ju inte att min lilla tjej ska få stå själv i en hage!

JAAA vet ni vad jag gjort nu.. Jag har kollat på hus, men fy f**n vad dyrt det är. Speciellt med kontantinsatsen. 100 000 minst? Hur ska jag och Jesper få ihop det på någon månad? det går ju inte, de tar ju flera år, och jag som vill flytta nu :( Får väl bli en dum lägenhet då.......
Även fast jag inte vill bo i det! Fast vi kanske kan få låna halva kontantinsatsen av någon vi känner som familjen eller något. Men vi får se.. Vill flytta NUUUUUUUUUUUU!!!

Nu ska jag kolla vidare hörs sen.
pusspuss7 Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0