Hej Hej! =)

God morgon på er alla =) Trode att det skulle bli en fin dag idag, för när jag vaknade sken solen, men nu är det mulet igen... De är svårt att se vad det ska bli för någon väder nu förtiden tycker jag!

Nu har jag sökt lite jobb, vet att jag redan har jobb men jag måste ha ett heltidsjobb!
Det finns så lite jobb att söka tycker jag, och det är så svårt att få jobb om man söker via arbetsförmedlinge...
För det är ju typ minst 300 st som söker samma jobb.. Jag får nog börja ringa istället och pressentera mig på de sättet, tror det är mycket lättare då ;)

Nu ska jag fick iordning mig för om en stund ska jag åka och träffa en kolega och ha lite planering!

ha det fint
pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0