Tisdag

idag va det en skön dag i skolan, fast den va väldigt intensiv...
För vi skulle diskutera studenten och det verkar som att några bara tänker på sig själva, så man blir så ireterad!
Men men alla är ju inte mänskliga...

Efter skolan åkte jag och mickis till tumba tattoo och skulle kolla priser och stilsnitt. FÖr hon ska skriva Mikaela på handleden och jag kanske ska göra mitt stjärntecken nere vid foten =)
Men vi får se, jag har så mycket jag vil göra nu ;) haha man måste ha pengarna också ;)

Sen åkte jag till mamma och visade tatueringen hon gillade den :O det trodde jag aldrig att hon skulle göra haha, men det va väll bra då :)
ÅÅÅ Jag har äntligen varit hos min lilla totto idag =D Det va så länge sen sist, hade hoppats på att rida men ryggen är så stel efter tatueringen så det får bli på fredag =)

Runt 4 tiden åkte jag in till stan och träffade Helena =) Vi åt på en resturang och pratade om en massa saker. Även om Helena är min storasyster så är hon min bästa vän <3
Jag älskar dig Helena <3

Nu är jag hemma hos Jeppe och ska snart krypa ner i sängen, det ska bli jätte skönt =)
God natt ha det så bra och sov gott / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0