skolan...

Jag har nog för mycket att göra, jag glömmer bort bloggen hela tiden.
Jag får nog ta och bli lite bättre på det nu ;)
Idag va det en sugig dag började 8 med teckenspråk och hadde redovisning och betygsamtal, jag får VG så det är ju bra =)
Sen va det BF- då hade vi någon liten redovisning i klass, va inte så avanserat men snart ska vi prata om det igen.

I helgen hjälpte jag min syrra att flytta, sen åkte jag till Nils, vi åt pizza och massa godis, glass och chips, och en rulle på det,super mysigt bara att magen höll på att smälla när jag skulle hem.

Lördags firade vi Lisa med grillning och roliga aktiviteter =) det va jätte kul.

Sen i söndags åkte jag och jeppe och kollade på möbler, han flyttar ju snart ;) jppi =)
Vi kollade hagen jag ska ha min häst i, i sommar också, den va jätte fin, det är bara mycket jobb med den för vi måste sätta upp staket och massa. Men det blir nog bra tillslut =)

Nu kommer min lärare så ska börja nu ha det så bra pusspuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0