inget med stan...

Det blev visst inget med stan idag, Vi ndrade för Lisa kunde inte idag så det får bli nästa vecka.
Men det går ju också bra =)
Så nu funderar jag på att åka hemmåt och knata till min underbara häst Lazella =)
Passa på att rida nu när det är hyfsat fint väder.



På söndag ska jag flytta ut henne på sommarbete =) Den hagen som jag har slitit med en helg tillsammans med mamma, lelle och Jesper =)
Jag ska ta med lilla ville då också, en tjock och söt shettis =)


Klicka f�r att st�nga bilden Klicka f�r att st�nga bilden
Visst är han söt =) haha

Ha det bra nu ska jag rusha till bussen =) / sofia

Kommentarer
Postat av: helena

MEN SOFIA!!!! Bildbevis på att du har ridit i mina jeans. GRRRRRR ^^

2009-06-12 @ 12:57:39
Postat av: sofia

Haha nej då, red aldrig där, bara gick ut och gick med henne =)

2009-06-15 @ 17:55:15
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: sofia

Varför i hela friden byter du blogg hela tiden? hittar dig ju aldrig längre :O

2009-06-15 @ 18:02:38
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0