Nu har ni missat mycket!

Det har hänt välldigt mycket sen jul och nyår. Jag har partat en del.
Fått massa fina jullappar.
Sen va jag iväg med mina kusiner till stöten i Sälen. =)
Vi va där från torsdag till måndag.

I tisdags åkte Jeppe till Gotland :/ har ska vara där i högst 4 månader.
Men 4 månader är väldigt lång tid. Jag vet inte hur det här ska gå.
Fast jag ska åka och hälsa å honom både på Gotland och i flen. Han ska nämligen till flen och ta en intensiv kurs.

Saknar dig redan Jesper <3

I dag har jag åkt skridskor!!!!!!!!! HAHA tror inte jag ska göra nån mer gång. När jag va liten va jag as grym och åkte skiten ur alla. Men nu!!! NU är jag bambi på hal is. Min småbröder fredrik och henrik, och min kusin tobias bara garade åt mig. HAHA fast jag hade nog garvat och jag såg någon som åkte som jag hahaha.

Ha det så bra allihopa speciellt Jesper
pusspuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0