Jag ligger i min säng och drömmer mig bort...


När jeppe visslar utanför. han säger Hej! kom ut till mig fast du är tjej så är du helt okej.
Jeppe tycker om mig och jag vet att det är sant, ha ha ha

Nu ligger jag här i min säng och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Min syster Helena är här och hälsar på och det är välldigt trevligt =)

Jag längtar jätte mycket till i morgon för då sänder svt det nya Andra Avenyn avsnittet =)

jag vet att inte så många tittar på det, men jag tycker att ni ska börja titta på det för de äger.
Jag har tittat på alla Andra Avenyn avsnitt. 

Det är synd att man inte kan se från början längre, men börja titta nu vettja ;) 

Nu ska jag vara lite social,
ha det så bra
pusspuss/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0