Härligt!

I dag fck jag frukost på sängen av mamma =) hon kom in med en smörgås och ett glas med vanillj yogurt med frukt i.
En härlig morgon att vakna till. 



Idag har jag inen aning om vad jag ska hitta på :S eller JO, Caroline kanske kommer förbi en stund =)
Sen måste jag ju till hästen också!! 
Jag känner mig så dum mot Lazella (min häst) För jag har inte ridit på 3 dagar :o (av skäl) jag hoppas att min mamma kan rida ida, eller kanske carro, för jag kan fortfarande inte :(

ja ja nu sa jag inte sitta och trycka ner mig själv för att jag inte kan rida.

Nu ska jag gå och sätta på mig lie kläder tror jag, eller det är rätt skönt att skrota runt i morgonrock hela dagen :P 

Ha det så bra pusspuss/sofia 

Kommentarer
Postat av: Tanya

Hej sexy!

Nu har man hittat till din blogg också :D

2009-01-22 @ 20:11:31
URL: http://tanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0