en sak i taget

Idag har det varit en skön dag =) Åkte till skolan halv 9 för att göra ett grupparbete med becca och nils, det gick super och vi blev klara jätte fort =)
På väg hem ringde Lisa mig, så vi åkte till tumba för att köpa en percing =) jag ska nämligen ta hål i hennes läpp i morgon.
Jag längtar tills i morgon, då ska jag och jeppe till lisa och danne, vi ska äta där och ha det mys.
Jag och LIsa ska göra massa god mat och efterrätt =)

Nu ligger jag i här i min säng och kollar läget på datan, har ite så mycket för mig, jag borde ju gå ut i den sköna solen medans den varar ;) fast det ska ju var upp till 20grader hela helgen så jag hinner hog sola lite i helgen =). I morgon är jag ledig jippi !!! så skönt.

I kväll ska jag vara duktig! jag ska åka och träna med jeppe lisa och danne, vi tränar typ 3 gånger i veckan nu, det är så skönt =)

nu ska jag gå in på svt.se och kolla på den senaste Andra Avenyn avsnittet så ha et så bra

pusspuss /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0