!?

Jag blir så jävla galen på min jävla axel, jag får inte rida på flera veckor, jag kan fan inte göra nått!
jag vill bara bli bra i den så jag kan leva livet. göra de jag tycker om.

Idag har jag varit i skolan fast bara halva dagen för vi fick tid för att besöka våra praktikplatser.
jag ska börja på måndag och sen 5 veckor framåt det ska bli rätt så kul faktist :)
ingen skola på 6 veckor de e mer än nice du =) för vi har höstlov efter de e därför de blir 6 veckor ;)

Efter skolan åkte jag till min snygga sjukgymnast =)
och fick skit ont när jag kom där ifrån, men de gjör inget hehe

Jag har också påbörjat att fixa  om i mitt rum igen ;) har kastat ut lite möbler och satt in nya ;)
nu gället de bara att de blir bra och fint så jag trivs =)

nu ska jag lägga mig vid tven ett tag och slappa tills Idol börjar
ha det fin fint pusspuss /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0