Ursh

Nu är det snart jul. Fan vad tiden går.
Jag blir så ledsen när jag ser att de börjar skicka hem tidningar fullt med julsaker. och börjar pynta med julsaker.
Nej nu får det vara nog! man kan inte börja så här tidigt med allt!!!!!!!

Sen har jag ett till bekymmer! Hur ska jag ha råd med alla dessa julklappar man måste köpa :/
Till mamma, pappa, syskon, närmaste kompisar, mormor morfar, farmor och farfar mm. Det är hur mycket pengar och hur många som hälst.
Jag är ju pank redan NU!!!!!!!!
Hjälp mig hur ska jag göra! JA JAG VET! - jag får helt enkelt jobba som en OXE!!!!!!!!!!!!!!

det finns inget annat sätt för en fattig student som mig, sen har man en häst också som kostar några 1000i månaden som jag måste betala en del på. SUCK!

pusspuss/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0