Becki =)

I två dagar har jag umgås med min lilla flojj becca!
hon är helt otrolig HAHA ;)
igår red vi jag på min häst och becca på Ville fille ;) sen gick hon hem till sig och jag hem till mig,
sen kom becca till mig igen ;) hihi då satt vi på en film och den va skit bra den heter "Road trip" =)
becka och henke min bror värkade bli lite insreserade av varandra igår ;) haha fett sött.

Idag har vi varit på Solvalla, jag fick 4- gratis biljetter så jag tog med Becca dit, vi fick 10 gratis kuponger så vi fick massa bullar och korvar och sånt ;) sen fick vi fiska också ;) "Fiskdamm"
Nu är vi hemma hos beccas släckt och har käkat lite och så ;)

snart ska vi åka hem till mig. Becca tjatar hela tiden för hon vill träffa Henke hahahahaha ;) fett söta

ha det så bra puss & kram / soifa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0