Fredag

Då följde Becka med mig hem, vi skulle tälta sa vi men hur blev det med de haha.
Vi tog en cykel var och cyklade ner till havet och badade först
Vi badade på Getryggen, det är super mysigt där. Specielt när det börjar bli mörkt, det va inte alls kalt i vattnet det va jätte skönt, vi tog några bilder också --->

 

När vi hade badat så gick vi längst ut på udden för att fiska! haha jag kastade i flötet och kom jätte nära, när jag skulle ta upp det igen för att kasta det längre ut så satt det en jätte stor aborre på =) vi tog hem 11 stycker aborrar ganska stora va dom ;) fast vi fick fler än så men dom andra va för små så dom kastade vi i igen hehe. Becka badade fiskarna haha hon är rolig hon =) hon tog också kort på dom två första vi fick här är dom --->



Det är en väldigt fin utsickt där så vi va tvugna att ta ett kort på den också ;) --->




Ha det så bra puss & kram / sofia

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag hade en jätte rolig dag, (: tack för den gumman! <3

2008-06-08 @ 15:37:09
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: sofia.

Jag me =) tack själv !

2008-06-08 @ 15:46:21
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0