!!!!!!!

Det är exakt 12 dagar kvar tills julaffton!
Jag ska fira Jul hos min mormor och morfar som vanligt varannat år =)
Det blir väll några från släckten också.



Min önskelista:
-Bärbar data
-Mobil
-Pengar
-Pressentkort på skoaffärer
-en shoppingrunda i stan
-Strumpbyxor och långa strumpor

Sen har jag inte kommit på mera hehe men det kanske räcker ;)
Vad önskar sig ni då?




Det är så skönt jag är klar med nästan alla julklappar =)
(X)Mamma
(X)Pappa&martina
(X)Mormor&morfar
(X)Farmor&farfar
(X)Helena (syster)
(X)Fredrik (bror)
(X)Henrik (låtsas bror)
(X)Rebecca (klassen)
() Jeppe

HAHA det är bara jeppe kvar, Undra sa fludran vad jag ska köpa till han! Hum

Ha det så bra pusspuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0