Det är inte roligt Carro!!!!

Jag och Carolin låg och solade på stranden,
och det var jätte många måsar där. Då flög det upp i mitt huvud
att det faktist var en mås som sket på mitt huvud när jag var liten och just hadde lärt mig cykla.
och jag berättade det för Carro, och hon bara garvade!
sen satte hon sig upp för att dricka lite cola, så blev det helt blött på mitt ben och jag trodde det var carro som hjävlades och hälde cola eller något över mig men nej då det var en jävla mås jävel som sket på mig!!!!! Och Carro höll på att garva ihjäl sig.
och jag hadde iget val så jag fick bada i havet bara för en mås skit, och där sprack mitt löffte.
för jag har låvat mig själv att jag ska bada första gången den första Maj, och inte tidigare eller senare, men jo nu blev det så !! gud va jag var arg. När jag kom hem bad jag pappa skuta alla måsar han såg! 
men han ville inte de :( han ba: alla måsar skiter hela tiden och ibland får man en på dsig och as garvade!
alla bara skrattar åt mig ;) hahahahahaha jag gör det tamme faan åt mig själv oxo ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

vad roligt att du uppdaterar din blogg så ofta syster!

2007-04-23 @ 20:32:47
URL: http://www.lavieboheme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0