Härlig dag!

Hej hopp!!

Vilken dag vi fått idag va!! =)
Idag har jag och Ronja hängt på Carros uteplats med carro och Åsa och lilla R såklart :)
Va jätte mysigt!
Och jag brände axlarna såklart....
Dum som man är så sätter man på sig olja första gången som man går ut i solen med "linne"..
Så man kan tycka att jag får skylla mig själv!
Runt 3 så gick vi och mötte Jaana och dom två labbarna för en promenad.
Det är så skönt att gå har jag upptäkt!

Men något som är svårt är kläder till Ronja.
Jag tycker att det är så svårt att anpassa kläder efter värmen.
Inne får hon vara utan byxor och långärmad, och bara ha en boddy eller klänning.
Men ute i vagnen har hon fått ha byxor och långärmad men varit utan filt och mössa (har solhatt).
Men det känns som att hon ändå är för varm..
Man vill ju lixom inte klä av henne för mycket..
Ni som har små, hur gör ni?

Måste bli en "flås" promenad varje dag nu tycker jag!
Så det händer något med kroppen också..
Men vet inte hur mycket man kan få bort innan sommaren??
Får bli bad nästa sommar.. :/


Min fina tjej <3<3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin :)

Haha det blir att ligga Bakom vassen i sommar för min del med ;)<3

2012-05-24 @ 06:34:20
Postat av: madeleine söderström ♥

hej finis, bloglovin byte? :)

2012-05-24 @ 22:56:13
URL: http://madeleinesoderstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Här är en till som kommer att gömma sig där ( i vassen)

2012-05-31 @ 13:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0