Vår!

Ja nu är det verkligen vår! =)
Dom säger det till´och med i tidningarna nu.
Fö nu har det varit + grader i 10 dagar!!!!!
Jag och Igor hittade lite fina vårtecken på vår lilla morgon promenad :)



Sånna här snödroppar eller vad dom nu heter.
Och någon gul fin liten blomma också ;)

Igår körde vi ett till flyttlass..
Vi har ett kvar att köra innan vi tar den stora bilen med alla möblerna.
Nu är det verkligen inte långt kvar tills flytten inträffar.
Vi flyttar ju hem till mamma på lördag den 17 då vi tömmer den här lägenheten på möbler.
Sen är det tio dagar kvar till snittet  och 16 dagar tills vi får nycklarna och Jesper börjar flytta in =D
Kommer bli så härligt för mig och lilla att få komma hem till en redan färdigflyttat lägenhet ;)
Åå längtar verkligen en massor :)

Igår efter flyttlasset så tog vi en sväng förbi kungens kurva och köpte lite hundmat på Katt & Hund,
sen gick vi in på Chilli och kollade lite på soffor.
Vi hittade en som vi tyckte om jätte mycket, och de va bara 1-2 veckors leveranstid så vi bestämde oss för att vänta lite med att köpa den och kolla en gång till på den soffan vi hittade på MIO.
Men jag tror att vi båda föll mer för den här.

Juste.. Blev första riktiga vår glassen igår också! :)

 
Inte världens snyggaste bilder på oss kanske haha ;)

Idag ska jag äta lunch på Söder med en vän.
Om jag får tag på henne någon gång ;)
Hon kanske har glömt mig vem vet?? ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

ja det är verkligen underbart ute nu, synd att man inte har så mycket kraft i benen bara... För i dag hade en prommenad verkligen varit underbart skönt....

Men jag ska nog sätta mig i solen på framsidan sen om en stund, men en kaffe! Ska försöka hålla mig borta från Viktors rum iaf (om jag kan?!)

2012-03-12 @ 10:02:31
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja nu måste du spara all kraft till förlossningen ;) Låter underbart att sätta sig i solen med en kaffe!! Synd att jag inte har någon balkong här..

2012-03-12 @ 10:10:00
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Blev aldrig så :-)

Men de var verkligen kanon väder i går

2012-03-13 @ 22:02:35
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Nee men bra de kanske ;)

Åå vad mysigt att du har din lilla prins ute nu :)

2012-03-13 @ 22:26:33
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0