Nyduschad hund!!

Nu har Igor äntligen fått bli ren ;)
Han va så grå den stackarn.. Men nu är han vit och fin igen.
Lagom till all lera som kommer nu när solen värmer så skönt =)



Är så jobbigt också med stygnen sen kastreringen.
Han började ju dra och slicka på dom för ca tre dagar sen.
Och då satt jag ju på honom tratten igen.
Trots att han har haft tratten så har det bara blivit fulare och fulare.
Så idag fick jag ringa veternären och fråga vad jag skulle göra.
Jag ringde till roslagstulls djurklinik och han jag pratade med tyckte att jag skulle åka tillbaka dit
jag kastrerade honom och se om det inte ingår att få honom bra igen där.
Och slippa betala en massa pengar när det kanske är gratis där.
Och de va ju snällt av honom för så hade jag inte ens tänkt.
Så jag ska ringa till vårsta veterinärklenik i morgon bitti och se!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0