Myseftermiddag!

Idag har de varit en jätte mysig eftermiddag :)
Först fick jag lite gjort här hemma efter att jag gjort naglarna.
Damsög och dammade lite, de är alltid skönt att ha de gjort!
Sen kom Jesper hem tidigt, dom hade inget att göra på jobbet så han fick åka hem :)

Sen ringde min käre morfa och sa att han skulle på möte i frihamnen och ville komma och hälsa på här först.
Så morfar kom runt 4 och va hä till halv 6. De va super trevligt!
Och jag fick bli av med lite godsaker från frysen så nu kan jag baka något nytt ;) hihi



Dom här fina tulpanerna hade morfar med sig till mig och Jesper:)
Så sött!! Dom blev fina på vadagsrumsbordet!

Juste jag måste bara berätta....
Igår när jag och Jesper gick ut med Igor så hör vi bara hur det smället till.
Va en rikrigt hög smäll!! SÅ kollar vi ut mot gatan,
då va det två bilar som krockade!!
Blev rikliga bicklor på båda bilarna men dom som körde verkade klara de bra.
Men de va lite obehagligt att se måste jag säga.
Jag har aldrig sätt en krock förut i verkligheten!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0