Hemma igen!

Fy vilken jobbig dag det har varit idag..
Efter 7 timmar fick jag lämna sjukhuset..
De va något med min högra njure som inte stog rätt till.
Och jag kommer att ha ont i den ända tills bebin kommer.
Kan man ha mer otur än mig?? Nej jag tror inte det!! :/
Och inge mer situdon för mig del, det förvärrade tydligen den här smärtan.
Så nu har jag fått något annat piller som man blir aldeles knäpp av.
Jätte obehagligt.. Förstår inte att man får äta sån när man är gravid..
Mår jätte illa och kroppen följer inte med mig alls..



Nu ska jag försöka sova lite!!
Ha det så bra
God natt

Puss!



Kommentarer
Postat av: Annie

Aj då.

Ja snacka om oturs maja..

Hoppas att de snabbt går över den, och att du fick komma hem igen iaf!

2012-02-21 @ 21:16:25
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaa verkligen :(

Ja dom sa att de går över direkt efter förlossningen, så får väl hoppas på de då!

2012-02-21 @ 21:42:12
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0