Verkar inte bli så...

Verkar som att de va ett falskt allarm.. De kan hända att vi får åka hem men då ska "hemläkarna" godkänna att dom kommer hem till oss och ger henne antibiotikat! För de va tio dagar hon skulle äta det.. Så ifall läkarna tycker att vi bor för långt bort så blir det att vara kvar här en vecka till..

Jag är verkligen less på att vara här nu.. Speciellt nu när hon mår bra? Känns konstigt då.. Och de är så synd att just de här antibiotikat hon äter inte finns att ge oralt annars hade vi fått göra de och fått åka hem på momangen!!
Men nu får vi vänta och se.. Hoppas verkligen på att läkarna tycker att vi bor med " bra avstånd"!!

Idag ska Jesper åka och hämta vårt matbord och vår " öppna spis" och en stol hos min mormor och morfar :) vi köpte ju bara en stol för att få rätt kulör till bordet, så 7 stolar till behöver vi åka och köpa ;) jag hoppas på att läkarna kommit då eller att dom kan ringa mig istället så att jag och Ronja kan få fixa i lägenheten så länge :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

hur går de för er?

hoppas att dem släppte i väg er med?

2012-04-11 @ 10:33:32
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0