Fradag!

Vad härligt med fredag!! Och härligt att den är så solig och vacker också :)

Jag saknar mina naglar jätte mycket nu!!!
Funderar på att göra naglar igen nu när Jesper är hemma!
För sen blir det ju lite svårare..
Har fått långa av mig själv nu men vill heldre ha gelé ;)

Idag va jag ute på en långpromenad med Igor!
Jesper och Ronja fick vara kvar hemma.
Man behöver lite egentid ibland :)
Men det var så härligt, 15 grader varmt!!!



Underbart!!!
Och värmen och solen veckar ju fortsätta nästa vecka ;)



Vår fina vove :)

Efter promenaden åkte vi och storhandlade på Maxi!
De är nog den bästa mataffären tycker jag.
Man får så mycket för pengarna där.

Nu är mamma på ingång, hon ska komma och hälsa på en stund :)
Så ska hon får smaka på mina smördegs stjärnor också ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas verkligen solen är här för att stanna!!

2012-04-29 @ 08:40:01
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0