Ronja!

Vet ni vad vår underbara Ronja redan kan!!
SKRATTA =D
Nu ler hon inte bara utan skrattar när man pratar med henne!!
Idag är det fjärde dagen hon gör det!!!
Det är så fantastiskt att hon redan kan det hon lixom bara är 8 veckor!
Det har till och med kommit lite ljud några av gångerna ;)

Jag har försökt att ta kort på henne när hon skrattar men de har varit super svårt.
Det kommer upp händer och fötter framför kameran eller så rör hon sig precis när jag tar kort..
Men idag när vi grillade hos Jespers mamma så tog hon en super fin bild på Ronja när hon skrattar!
Tur att hon kunde det så jag kan få visa vår gullunge <3


Gulliga unge <3

Ps. Grattis alla mammor på morsdag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Vad sött

2012-05-29 @ 07:09:35
Postat av: Emelie

guud så sööööt!!! längtar verkligen tills jag ska få bli mamma! :D

2012-05-31 @ 14:14:33
URL: http://emimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0