början på veckan!

Igår så umgiks jag och Ronja med carro och hennes barn!
Det var jätte mysigt!
Efter de sån kom mamma och gosade lite innan Iwan kom.
Iwan är min mammas farbror som ska döpa Ronja.
Så vi gick igenomallt inför dopet!
Nu är det inte långt kvar!!!
Längtar massor.
Och jag längtar så mycket till att få göra dop cup cakes =)
Har köpt hem massor av saker till dom så jag kan göra dom jätte fina =)

Såhär blir bilderna som jag fottar när hon skrattar!!
Så ni förstår varför jag blev så glad när Jaana lyckades ;)

 

Idag ska jag träffa Tessi <3
Ska bli så mysigt, de va så länge sen nu för hon bor ju i Bryssel annars.
Och hon ska få träffa Ronja för första gången ;)
Vi få se vad vi hittar på kanske tar en glassa i solen eller så ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Underbara bilder på Ronja

2012-05-31 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0