Underbart!!

Idag är det lördag och en mycket stor jag för mig och Jesper!! Vi ska äntligen få bo i samma rum som Ronja och ta hand om henne alldeles själva =D vet inte när under dagen detta sker men jag längtar ;) vaknade redan kl 5 och har inte kunnat somna om.. Alla som säger att vi ska passa på att sova när vi kan nu när hon är på övervakningssalen, men det går inte :0 vaknar hela tiden och vill bara till min lilla tjej <3 men snart så ;)
Igår skulle Helena och Kristoffer ha kommit och hälsat på och de va jag så glad för!! Men sen när det började närma sig hände det så mycket saker så jag kraschade ihop.. De va vaxin som jag skulle ta på en annan avdelning, samtidigt som jag inte ätit lunch än (klockan va 16.30) och Ronja skulle matas kl 17.00, och jag kan inte gå så bra än så Jesper behövde åka och hämta en rullstol för att hämta mig.. Och Jesper hade inte kommit tillbaka då från att ha lämnat nycklar.. Vet inte om man är extra känslig för när jag ser på de som behövdes göras så kanske man skulle "klarat" allt, men jag fick ringa och ställa in :/ men nästa gång dom kommer så kommer vi att ha ett eget rum och båda kommer att kunna mysa med henne tillsammans :) nu när Ronja ligger på övervakningssal så får man bara vara två stycken inne vid barnet. Så det är ju positivt allafall!! Får se när dom har tid att komma nästa gång :)

Nu är det dags för pumpning känner jag!! Ha det gott!!
Ps. Om ni undrar varför jag inte svarar på kommentarer just nu är det för att det inte går från min mobil :/ men jag uppskattar dom mycket :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Ta de lungt med allt Sofia.

Förstår att det är jobbigt att tacka nej il besök. Men dem hinner, du måste orka oxå.

<3

2012-04-01 @ 13:57:33
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaa de är så sant!! Och nu när hon blivit sjuk så har vi till och med sagt att vi inte ska ha något mer besök, eller jo för att täffa oss men inte hålla och pussa på henne.. Nu vill vi att hon ska bli frisk ;)

2012-04-06 @ 21:31:42
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

<3

2012-04-07 @ 14:28:44
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0