Tredje dagen!!

Nu har det gått tre hela dagar sedan våran lilla tjej kom till världen :) tiden går så fort här på sjukhuset!! Men tror att det kan bero på att det går så otroligt bra för lillan. Hon gör bara framsteg efter framsteg :) nu har hon fått hamna på den avdelningen som även jag kommer få bo på. Och jag kommer att flytta dit i morgon :) så då får jag och lillan umgås hela tiden :).
Jesper har bytt sin första blöja idag!! ;) och vi har båda fått mata henne i sonden. Hon har tagit emot all mat än så länge så det är så härligt :) så vi håller tummarna stenhårt på att tarmen tar emot allt och att det kommer ut andra vägen ;)
Nu är min mamma Påväg hit hon ska äntligen få träffa vår lilla tjej :) och Jaana ska få träffa henne i morgon ;) ska bli så mysigt!
Förresten nu TROR vi att vi är överens om ett namn på henne: Ronja :) de kom upp spontant när hon öppnade ögonen och låg i min famn :)
Nu är det dags för pumpning.. Vi hörs :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Ronja är super fint. Jag röstar för de hihi

2012-04-01 @ 13:51:35
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0