Söndag!

God morgon på er!!
Hur är det med allesammans? :)
Fick lite panik när jag va ute med igor i morse klockan 6.. Snö????
Men sån tur är den borta nu ;)
Jag haft en super jobbig natt inatt.. har varit uppe och fart runt 10 gg tror jag..
Och Igor har inte mått bra av de så han satte igår och började kräkas mitt på natten också!
Ibland har man det inte lätt alltså..

Idag blir det av att köra ännu ett lass med flyttkartonger!
Vi måste passa på medans vi kan! :)
Sen får vi se om dagen bjuder på något mer :)

Vad ska ni hitta på idag?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Glenn

Hej jo det är bara bra :) går Det bra med flytten ? Själv blir det nog bara att ta det lugnt :)

2012-03-04 @ 11:34:19
Postat av: sofia

Vad härligt :)

Jo de går väl bra, de är mer än vad man tror bara!

Skönt med sånna dagar, dom är behövda ;)

2012-03-05 @ 08:52:50
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0