Söndag!!

Idag är de söndag och de innerbär
att det bara är 2 dagar kvar tills vår lilla flicka äntligen kommer till världen :)
Kan inte beskriva hur pirrigt och förväntansfullt det är nu!!
I morgon är Jesper ledig för att också lugna sina nerver lite.
Och i morgon ska vi åka till sjukhuset och ta lite blod från mig,
man behöver de när man ska göra snitt för ibland kan man förlora så mycket blod under ingräppet,
så då är det ju en bonus om man tagit lite blod innan :)
Men vi får se hur de går, jag som de är så otroligt roligt med sprutor..
Tur att Jesper är med och kan hålla mig i handen ;)

Idag var Helena och Kristoffer här och åt lite lunch!
Super kul att träffa dom, de va så länge sen..
Och längre blir de ju när vi åker in nu.
Så de va kul att dom hade tid att komma över en stund :)

Jag som sagt att jag inte skulle göra något idag har en massa inbokat ;)
Först lunchen, och nu tänkte jag och mamma åka ut till mormor och morfar och fika lite,
och gå en sväng i skogen med hundarna.
Och efter de kanske jag ska träffa Mikaela en stund.
Vore så kul om jag orkade de, för henne har jag inte träffat på flera år :o

Bjuder på en bild på Igor idag i profil..
Så ni verkligen får se hur han ser ut efter klippningen.
Tur att han är mjuk och mysig att gosa med.
Men jag vet inte om jag tycker att han är en sån vacker syn för tillfället ;)



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0