God dag på er!

Idag har alla fall min dag varit i full rullning!
Började med en tidig morgon så vi han plocka ihop allt de sista i lägenheten.
Sen tog vi med alla väskor och allt till Igor så körde Jesper oss till mamma.
Och när jag och Igor kom fram så fixade jag iordning lite med väskorna och så.
Å så kom morfar.. Då va det dags att åka på 61 års kalas/släckt träff i Järna.
Iwan min mammas farbror fyllde år!
Ett stort grattis igen Iwan =)
Det va super trevligt, jag tycker de är så kul när hela tjocka släckten samlas.
Vi är så ohygligt många i vår släckt, men en gång per år brukar vi försöka att ses :)

Nu har vi kommit hem igen eter kalaset.
Och de har gått jätte bra för Jeppe och Freddan att köra och flytta alla möblerna.
Va bara någon tavla och något annat ömtåligt kvar som vi ska hämta i morgon :)
Så de känns jätte skönt!
Sen ska jag och Jaana (Jespers mamma) åka och städa lägenheten i veckan.
Skönt att få lite hjälp, det är svårt att städa med en kanonkula på magen tycker jag ;)

Nu ska jag gå upp och se vad alla i huset har för sig!
Ska se om jag får med mig Igor också, han ligger här brevid mig i sängen och snarkar..
Han är också trött efter en intensiv dag med bamsen ;)
 Bamsen är så fin!!!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0