Fredag!

Hejsan! Hoppas ni mår bra!
Idag är de fredag så skönt!!
Även fast jag är hemma och ledig på dagarna så ser även jag fram emot fredagen ;)
För då är alla andra också "lediga" och orkar hitta på något ;)

Idag ska jag åka in till Söder och äta lunch med Jesper!
Ska bli super mysigt! Han berättar varje dag om hur god mat dom har på ett ställe där han jobbar.
Så idag ska jag få se om jag uppskattar den lika mycket ;)
Efter lunchen så får jag bära av hem igen,
För idag kommer Elin hit och ska fixa naglarna :)
Vi får se om hon vill ta bort dom idag eller bygga på dom.
För sen när jag är inne på sjukhus så kan jag ju inte fixa till ifall man tappar en nagel eller så.
Men hon kanske hinner ha fina naglar ett tag till innan jag måste ta bort dom på henne ;)

Men hoppas ni alla får sen trevlig fredag och stt ni njuter av den!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0