Första natten på sjukhuset!!

God morgon på er!!
Nu har vi sovit första natten på sjukhuset. Det har gått jätte bra, och alla barnmorskor här är så gulliga och tar hand om oss så väl :) nu har jag inte sätt lillan sen kl halv 9 i gårkväll så nu längtar jag så jag spricker!!! Men innan jag får åka ner till henne så måste jag: äta frukost, få hjälp med en dusch och sen förhoppningsvis ta mig ner i en rullstol. :) och med den blir det mycket lättare att hälsa på henne med än en säng. För nu när jag har sängen så har jag så svårt att vända mig om så jag ser henne inte riktigt så mycket som jag vill. Och pussa på henne kan jag inte från sängen. Så jag hoppas att förflyttningen till rullstolen fungerar bra :) igår kväll fick jag ställa mig upp bredvid sängen och de va katastrof... Fy f**n vad ont det gjorde, det gjorde så ont att tårarna slutade inte ens förens jag fick en ny dos med morfin!! Men all smärta är den här lilla tjejen värd för varje min som går;)

Nu ska jag se om jag kan väcka Jesper så han kan hämta frukost till oss :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas att du kan få tag på en rullstol & kommer till den så du får hälsa på din söta dotter! kram

2012-03-28 @ 13:26:09
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är så duktig <3

2012-03-28 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0