Dags för snitt!!!

Nu är det inte ens ett dygn kvar tills snittet är gjort,
och vår lilla prinsessa kommit till världen!!
Det är helt magiskt!!
I morgon klockan 06.00 så kör Jaana oss till Karolinska sjukhuset i Solna.
För vi ska vara där kl 07.00.
07.30 ska vi träffa narkosläkaren som ska lägga bedövningen osv,
och operationen räknar dom med att börja vi 08.00
Så vid den här tiden i morgon så har jag förhoppningsvis fått träffa vår lilla tjej!
Jesper har alla fall fått de ;)
Annars har jag fått sett henne alla fall..

Längtan är så oerhört stor nu!!
Tror inte natten kommer att bli så rolig faktiskt men sånt är livet ;)
Kanske får passa på att sova så fort jag kan.
Är så pirrig så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!!

   
Troligtvis de sista bilderna på magen!!
vekcka 36 (35+3)

Jag hör av mig så fort jag kan till nära och kära och berättar hur de gått.
Sen kommer jag att blogga lite från mobilen till en början när jag kan,
så bara att kika in lite då och då
så får ni se om jag lagt upp en liten bild eller nått på underberket :)



Nu ska jag använda all tid bara för att andas och må bra!
Jag och Jesper ska åka förbi Jaana en stund också och äta vofflor ;)
De va ju voffeldagen igår?? De viste jag inte...
Jag som brukar ha koll på sånt!
Har ni ätit några vofflor då?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Mys..

Min kompis Anna (som skulle snittas den 29.e) var till Huddinge idag för inskrivning fick veta att de blivit ändrat så hon blir med snittad i mon :-)

Kl sju ska hon vara på Huddinge... Så vi får se vem av er som hinner först :-)

2012-03-26 @ 17:07:28
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: emi

ååh lycka till gumman! det kommer gå hur bra som helst! jag förstår att du är pirrig, herregud det är ju det mest livsomvälvande man kan göra typ! :D :D så glaaad för er skull!

2012-03-26 @ 20:04:49
URL: http://emimys.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaha vad spännande ;)

Ja då får vi se vem som "vinner" ;)

En på huddinge och en på Solna hihi

2012-03-26 @ 20:23:17
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaha vad spännande ;)

Ja då får vi se vem som "vinner" ;)

En på huddinge och en på Solna hihi

2012-03-26 @ 20:23:21
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha

Ja vem vann då?

Så sjukt när Anna ringde och sa att deras son föddes 8.33, visste inte om jag skulle skaratta eller gråta (av lycka) :-)

2012-03-28 @ 13:22:17
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0