Äntligen!!

Äntligen har vår lilla prinsessa kommit till världen :) hon är så otroligt fin!! Hon kom ut 08.33 med vikten 2815 g och är 47 cm lång. De är helt magiskt att hon är så stor och fin. Alla är glatt överraskade över hennes vikt. Jag säger bara tänk om jag hade gått hela vägen :0

Nu ligger jag på uppvaket och väntar på att mina ben ska landa på jorden så jag får träffa min lilla tjej :) Jesper har fått tjuvsmaka på både en hand en fot och klippt navelsträngen ;)
Vi fick precis underbara nyheter!! Hennes operation har gått över förväntan och är helt klar!! Alla tarmar är på plats och hon mår toppen :)
Om en liten stund kommer några och hämtar mig så jag ska få träffa henne ;) å jag längtar så oerhört mycket!!
Ps. Kan inte lägga ut bilder via min blogg app på mobilen så de är lite synd..
Puss!


Kommentarer
Postat av: Marre

Va skönt att det har gått bra för er :)!

2012-03-27 @ 13:00:12
Postat av: Annie

Ååååå Sofia!!!

Vad skönt att allt gått så bra.

Kram

2012-03-27 @ 13:35:10
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0