Vad ska man hitta på?



Det är inge kul att vara sjuk... Jag har tittat klart på en till Beck film nu, och nu har jag sätt alla vi har, jag har bara 5 st!! Skulle behöva köpa fler när jag ska vara sjuk. För de ända jag vill titta på då är Beck haha ;)
Och på tv går det inget bra :(
Vad ska jag göra jag blir tokig av att sitta stilla, vill göra saker, men jag vet inte vad!?
Jag har tvättat allt som går, diskat det lilla som låg i diskhon, dammat lite..
Och vad nu?

Kanske ska börja göra iordning mig för jobbet då, fast bussen går inte för än 3 då det är kanske lite tidigt?

pusspuss/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar m.m.

KRAM

2010-09-01 @ 13:27:01
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den är sjyst ;)

2010-09-01 @ 14:07:54
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0