Tisdag

HAHAHA det va en kul dag de ;)  Henke följde med mig till stallet;) haha Hon skulle komma lite senare för jag skulle ge hästarna linch hö. När hon kom satt sig Henke bakom allt hö. Hon viste inte att Henke följt med till stallet haha. Fan vad kul det blev. Hon ringde och smsade med mig och vad henke sagt och han sitter bredvid hahaha. När vi skulle börja plocka hö så hoppade Henke fram och Becca blev livrädd så jäkla kul ;)
Kommerlite bilder från stallet den dagen och henke bakom höt ;)

Sen lite bilder på min fantastiska häst och Beccas sötaste Wille =) Pimpen fick också vara med =)

 Min sjukling

 Henke satt på Wille beccas hjälm HAHAHA

 Pimpen ville också vara med på kort ;)


Ha det bra pusspuss/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Rebecca klass..

man måste nog ha vart där för ja fatta INGENTING o ändå läste jag inlägget 3 gånger haha, du är för söt du fisen:D puss

2009-10-30 @ 23:12:57
Postat av: rebecca

haha, den där dagen var riktigt rolig! ;)

sket verkligen på mig tack vare er två .. haha! :D

pusspuss

2009-11-01 @ 14:26:46
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: helena

jag vill rida på pimpen ;) ;)

2009-11-04 @ 20:24:13
URL: http://lenaplingplong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0