Sommar

NU har regnet slutat ösa ner =) solen kom sgta med säkert =)
Tycker så synd om mina hästar :/ vi flyttade dom igår när det var så jätte fint väder (Inte)
Regnet öste ner hela dagen + hela natten, och jag har inget regnskydd åt dom i hagen än, måste fixa det om det ska regna så här mycket mera i sommar.
En skur hit och dit klara dom men inte när det bara örer ner hela dagarna.
Men nu ska det bli en fin sommar eller hur, vi ska inte tänka på det värsta bara så vi vill ha det =)

Idag har jag gjort iordning allt i "stallet" där jag har alla sakerna, det blev riktigt sött faktist, innan var det 10 cm tjockt med damm och äckligt men nu är det fint, jag har satt upp krokar på väggarna och bockar till sadlarna =)

Sen han jag med att jobba lite också =) Klippte rent runt alla träd på mormor och morfars tomt där inte den stora gräsklipparn kommer åt.

Nu ska vi åta lax, färskpotatis och någon god sås =) 
Ha det så bra pusspuss / sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0