Tisdag

Idag har jag inge gjort något känns det som...
Inte jobbat bara varit hemma.
Fast jag åkte hem till mamma och hämtade lite saker, sen när jag va på väg hem igen så gick inte bussen för en 20 min i tumba , så jag gick in på in och fin och hittade en jätte fin elefant som jag köpte =)
Så nu står den i fönstret =)

Jag funderar på att gå ut och gå för jag får inte följa med jeppe till gymmet... Han är dum idag...
jaja bara att sätta på sig mjukisar och röra på flesket!

I morgon hoppas jag på att vi kan åka ut med båten med pappa och helena =)
Han sa det förra veckan att vi skulle åka ut någon dag den här veckan, och bada å sola, käka på resturang ute i skärgården =) Måste bara få tag på han.

Nu ska jag ut ha det så bra pusspuss/ sofia

Kommentarer
Postat av: hooolena

kolla mina fina cupcakes :D

2009-07-18 @ 17:32:14
URL: http://helveteskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0