Super mys

HAHA nu r allt för tråkiga ibland ;) mycket ni kom på att skriva ;)
inte för att jag gör det men ändå hihi...

idag hade vi prov i psykosocalt arbete. Det gick bra tror jag, jag tyckte det gick ännu sämre på det förra och då fick jag VG så undera vad jag får på det här. Jag hopas VG för jag har fått de på allt annat i den här kursen och då får jag ju de i slutbetyg ;)

Den har jag väll inte gjort så mycke mer i skolan...

Det var så underbart att ha häst idag. Jag tror att jag var där i 3 timmar. Red med kikki. Oh fixade massa småsaker. Det va verkligen super mysigt idag =D

JIPPI =) Jeppe kommer hem om en vecka =D Närsta torsdag klockan 7. så underbart <3
"Du kommer ALDRIG mer få åka till Gotland" bara med mig och ha semester ;)

Nu ska jag sova ska upp tidigt har en super lång dag i morgon. eller inte haha börjar kvart över 9 och slutar 10 i 12 ;)

sov gott pusspuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0