pinsamt!

Nu är det över!
jag har varit hår modell åt carro, stå på scen och visa upp sig är inte min grej kan man ju säga. 
haha, men det va rätt så kul om jag tänker efter lite =)
men jag såg ut som en hora! jag hade smink upp till yiningarna och håret va rött och svart
jag va temat (rock)
jag kommer lägga in en bild senare ;) haha då kommer ni skratta "tro mig"

I dag har varit en vanlig dag, varit på praktiken och sen varit hos pollen min!
Hon har sina dagar, i dag kände jag inte igen henne hon va så snäll!
hon brukar alltid hugga och leka farlig men idag va hon kelig och snäll, undra om hon börjar bli sjuk!
Eller om hon bara har haft en bra dag, "det är ju lite svårt att fråga hästen" haha

/sofia

Kommentarer
Postat av: Helena

hahahahahahahaha!!!!!!! fråga hästen ;)

2008-10-23 @ 09:40:26
URL: http://mylastcigarette.blogg.se/
Postat av: sofia

ja jag har försökt men vi kommer ingen stans :S Konstigt nog! ;)

2008-10-26 @ 18:45:48
Postat av: Helena

Jag tycker din häst är söt.. fast det skulle jag aldrig kunna erkänna på rikigt ;)

2008-10-28 @ 15:41:11
URL: http://mylastcigarette.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahaha ;) du skulle inte de va. tror dig. du är fan rädd för henne =)

2008-10-30 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0