hejsvejs! =)

Ja nu är det då onsdag och jag är mega trött. Någon som känner som mig?
gick upp typ 6 släppte ut hästarna (suck) sen va det skolan. Vi jobbade med samma ämne hela dagen ända till 3!!!!!
Sen va det bara att åka hem till pollen och rida lite ;)
Jag han faktist med att simma lite i badhuset med mammsen i dag. Det va skönt ska jag säga men fort gick det körde 1000m på mindre än 20 min, jag tycker faktist att jag är lite ducktig jag som inte simmar ofta ;) haha

I morgon är de en ny dag ;)  (nehe menar du de sofia) korkat de vet ju alla ;) haha
men i morgon är det träning med fotbollen , och vi får se hur det går.
det är andra träningen för mig i morgon , än så länge känns det bra men man vet ju aldrig. Vi får se om jag har tid.

Nu är det dags att sova igen. ja ja vet att det är tidigt i dag också men ni vet ju sån är jag ;) hehe



Sov gott alla där hemma vi hörs ha det så bra pusspuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0