Min Dag =)

Idag fyller lilla jag år =)
så det blir party i kväll hehe. Fett nice.

Idag vaknade jag av att en hel arme sjöng för mig vid sängen, sen åt vi frukost och min favorit choklad tårta =)
jag med min syrra lite, sen ringde mormor och morfar och ville att vi skulle åka till höks så fick jag välja lite teckan och sånt jag ville ha till min totto =)  så då okte vi, och nu är jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem s¨å jag kan prova tecket =)
Fast jag längtar aldra mest till i kväll ;) jag måste bara tänka på att det är första dagen i skolan i morgon så jag får inte kröka järnet hehe fast det får vi se hur det går med det ;)

ha det så bara pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0