Måla, Måla, Måla

Urch nu har jag varit sjuk hela vecka det är jätte jobbigt :/
Jag skulle faktist heldre vara i skolan än att sitta hemma och ruttna helt själv,
fast jag har ju massa saker att göra så jag kanske slipper det där med att ruttna bort ;)
jag måste slipa väggen där jag har spacklat och därpå måla =)

Det är så kul det är som värsta vårstädningen det där, först målade jag och fixade mitt gamla rum som min syrra fick  och nu fixar jag hennes gamla rum som jag ska få ;)
JAg skulle fan ha gått bygg eller måleri eller nått jag älskar att hålla på med sånt ;) (tjejigt va) 

Nej nu har jag ingen fantasi som jag aldrig har men men  

ha det så bra puss och kram / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0