Mysdag!!

Har haft en underbar dag idag med många goa vänner!
Började med naglar på mig och Elin,
sen grillade vi med Mattis o jennifer och deras fina tjej, och med Elin och Andreas.
Va super mysigt. Vi har typ grillat hela helgen nu ;)

Efter grillningen tog jag och Elin en promenad medans Jeppe och Andreas började kolla på hockyn.
Blev en--->



De är nog den godaste glass jag vet!!
Har inte ätit ben & jerry´s tidigare,
eller jo jag smakade av min syrra för typ 4 år sen någon cookie..
Men den tyckte jag inte va god.
Men idag gav jag den ett nytt försök och jag bara !!!

Badade lillan idag också!
Gud vad hon tycker de är härligt ;)


ps. där ser ni hur litet R´et på magen blev! precis vid naveln sitter det.
(ni som är nyfikna)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Har aldrig smakar den glassen :-) Är ingen glass människa..

Söt hon är, er dotter. Ser knappt ärret ju!

2012-05-23 @ 10:33:25
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: sofia

Den är bäst!!! haha as god! Jätte svårt att gå ner i vikt när man hittat en sån god glass ;)



Ja hon är så fin :) Nee dom har gjort det så snygt ;)

2012-05-23 @ 18:30:31
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: Annie

Ska låta bli att smaka den... Mjukglass går alltid ner, och ibland nån Magnum :-) men som salt var, jag är ingen glass fantast....

2012-05-26 @ 19:05:45
Postat av: sofia

Ja det är nog lika bra ;)

2012-05-27 @ 17:46:46
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0