Pirr pirr!!

ÅÅ jag är så pirrig i hela kroppen!
Vill verkligen ha lägenheten!!!
Gud vad jag är tjatig med de, känner att dom senaste inläggen bara handlar om lägenheten.
Men jag kan inte låta bli!!!

Nu har mäklaren ringt igen för en stund sen och berättat att hon fått tag på några fler.
Och att några skulle prata ihop sig hemma och några andra behövde kolla med lånelöfte.
Man tycker ju att om dom är intresserade borde dom ju redan lagt bud!!
Mäklaren sa ju att man skulle kolla lånelöfte dagen efter visningen!
Men de gjorde vist inte alla då!
Men vi fortsätter att hålla våra tummar på att ingen annan vill ha den.

Nu har Igor börjat att fasta, ingen middag och i morgon ingen frukost!

Ps. Återkommer med besked om lägenheten i morgon ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh hoppas ni får den!! Tjata på du, det är ändå kul att läsa! Jag har ju bara tjatat om kim på sistone haha! håller tummarna!

2012-02-01 @ 11:56:51
URL: http://emimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0